Slide toggle

Επικοινωνία

Δευτέρα - Παρασκεύη: 09:00 - 18:30 Αγιος Δημήτριος +359 2 123 456 info@gumfashion.gr

ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ & ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

Πληροφορίες Αποστολής

1) Ποια είναι η διαδικασία αποστολής της παραγγελίας;

Η gumfashion σας διασφαλίζει την αρτιότερη, από πλευράς ποιότητας και χρόνου, μεταφορά των προϊόντων στον προορισμό τους, γνωρίζοντας ότι είναι πολύ σημαντικό για τους πελάτες της να παραλαμβάνουν το άριστο ποιοτικά προϊόν και στα χρονικά πλαίσια που το περιμένουν.

Η μεταφορά του εμπορεύματος πραγματοποιείται από τη ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ.

Η παράδοση της παραγγελίας σας γίνεται στην Ελλάδα σε 1 με 3 εργάσιμες ημέρες, ενώ στην Κύπρο η παράδοση γίνεται με δύο τρόπους, είτε σε 3 με 4 εργάσιμες , είτε σε 11 με 12 εργάσιμες, στον κάθε τρόπο διαφέρει το ποσό της χρέωσης , όπου θα δείτε παρακάτω.
Όσες παραγγελίες καταχωρούνται την Παρασκευή(ώρα Ελλάδας) και καθ’ όλη τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου, αποστέλλονται τη Δευτέρα.

Όταν το εμπόρευμα φτάσει στη διεύθυνση παραλαβής του θα σας ζητηθεί υπογραφή προκειμένου να παραδοθεί.

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτησή σας, αν είστε εργαζόμενοι και δεν έχετε κάποιον να παραλάβει το

προϊόν στο σπίτι σας, σας συστήνουμε να δηλώσετε τη διεύθυνση εργασίας σας ως τόπο παραλαβής του προϊόντος, καθώς τα εμπορεύματα μπορούν να παραδοθούν από τις 09:00 μέχρι τις 18:00, ώρες που πιθανότατα θα απουσιάζετε από την οικία σας.

2) Ποιο είναι το κόστος αποστολής;

Τα κόστη αποστολής των προϊόντων μας στην Ελλάδα και στις χώρες του εξωτερικού είναι:

Ελλάδα
Για αγορές έως και 75 ευρώ τα μεταφορικά πανελλαδικά είναι 4€ ευρώ. Για αγορές άνω των 75 ευρώ τα μεταφορικά είναι ΔΩΡΕAΝ.

Χρόνος αποστολής: 1-3 ημέρες
Μεταφορική Εταιρεία: ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ

3) Το Φ.Π.Α. συμπεριλαμβάνεται στην τιμή;

Το Φ.Π.Α. των προϊόντων συμπεριλαμβάνεται στην αναγραφόμενη τιμή.

Σημείωση: Πρέπει να σας επισημάνουμε ότι η διανομή του εμπορεύματος στη διεύθυνση εργασίας γίνεται στον τόπο και όχι στο πρόσωπο. Θεωρούμε λοιπόν σημαντικό να υπάρχει κάποιο άτομο εμπιστοσύνης, αν όχι ο ίδιος ο πελάτης, για να παραλάβει το προϊόν.

Επιστροφές και αλλαγές

1) Ποια είναι η πολιτική των επιστροφών?

Μπορείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν μέσα σε 10 ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής του.
Α) Αντικατάσταση*. Θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να σας αντικαταστήσουμε το προϊόν που μας επιστρέψατε είτε το προϊόν αυτό κριθεί ελαττωματικό (ίδιος κωδικός, με δυνατότητα αλλαγής μεγέθους ή χρώματος), είτε σας έχει αποσταλεί λάθος κωδικός, είτε το μέγεθος δεν είναι το κατάλληλο για εσάς. Για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτησή σας, προτείνουμε, εντός 24 ωρών από την ημερομηνία παραλαβής του, να μας ενημερώσετε για την επιθυμία αντικατάστασής του. Σε περίοδο εκπτώσεων οι αλλαγές γίνονται στις τρέχουσες τιμές.

*Σημείωση: Σε περίπτωση που δεν είναι εφικτή η αντικατάσταση λόγω μη διαθεσιμότητας του ζητούμενου προϊόντος, μπορείτε να επιλέξετε κάποιο άλλο προϊόν.

Όλα τα προϊόντα που επιστρέφονται πρέπει να είναι στην αρχική τους ποιοτικά κατάσταση και να μην έχουν αφαιρεθεί από αυτά τα καρτελάκια τους. Τονίζουμε ότι δεν μπορείτε να επιστρέψετε μαγιό, κολάν, καλσόν, κορμάκια και σκουλαρίκια για λόγους υγιεινής αν έχει ανοιχτεί η συσκευασία τους.

Όλα τα προϊόντα που επιστρέφονται στις αποθήκες της gum fashion περνούν από λεπτομερή έλεγχο.

Η ευθύνη για την επιστροφή των προϊόντων στις αποθήκες της gumfashion βαρύνει αποκλειστικά τον πελάτη. Γι’ αυτό και πρέπει να φροντίζετε το προϊόν να είναι πολύ καλά συσκευασμένο κατά την επιστροφή του.

Τα προϊόντα προς επιστροφή αποστέλλονται αποκλειστικά στην ακόλουθη διεύθυνση:
2) Ποια είναι η διαδικασία επιστροφής ενός προϊόντος?

Από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος έχετε στη διάθεσή σας 10 ημέρες για να αποφασίσετε αν θα το επιστρέψετε. Σε περίπτωση επιστροφής ολόκληρης της παραγγελίας ή ενός μέρους αυτής, καλό είναι να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω email ή στο chat room.

Από τη στιγμή που το εμπόρευμα φύγει από εσάς, η gumfashion θα το παραλάβει μέσα σε 1-3 εργάσιμες ημέρες αν πρόκειται για επιστροφές από Ελλάδα και μέσω της ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ή μέσα σε 3-5 εργάσιμες ημέρες αν πρόκειται για επιστροφές από Κύπρο. Σε περίπτωση που επιλέξετε άλλες μεταφορικές εταιρείες, δεν εγγυούμαστε για τους χρόνους παραλαβής των προϊόντων που μας επιστρέφετε. Αφού παραλάβουμε το προϊόν, θα επεξεργαστούμε άμεσα το αίτημά σας και θα σας ενημερώσουμε με e-mail για τη διεκπεραίωσή του.

Σημείωση: όλα τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην αρχική τους ποιοτικά κατάσταση και με τα καρτελάκια πάνω σε αυτά. Σε περίπτωση που στον ποιοτικό μας έλεγχο διαπιστωθεί κάποιο ελάττωμα στο προϊόν μη αναμενόμενο, η Εξυπηρέτηση Πελατών θα έρθει σε επικοινωνία μαζί σας για τη διαδικασία που πρέπει να ακολουθηθεί.
Σημείωση: Σας υπενθυμίζουμε ότι τα έξοδα επιστροφής βαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη.

Να σας ενημερώσουμε ότι δεν γίνεται επιστροφή χρημάτων.

Γενικές πληροφορίες

Τι πρέπει να κάνω αν παραλάβω κάποιο ελαττωματικό προϊόν;

Η gumfashion.gr πουλάει μόνο προϊόντα σε άψογη κατάσταση, για τον λόγο αυτό, αν, κατ’ εξαίρεση, παραλάβετε ρούχο με κάποιο ελάττωμα, επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας μας μέσω του chat room ή στέλνοντας μας e-mail.
Τι πρέπει να κάνω αν παραλάβω κάποιο εσφαλμένο προϊόν;

Σε περίπτωση που, από λάθος, παραλάβετε κάποιο προϊόν που δεν έχετε παραγγείλει, επικοινωνήστε μαζί μας μέσω του chat room ή στέλνοντας μας e-mail!

show